»STO je za leti 2018 in 2019 kulturo opredelil za nosilno temo slovenskega turizma.«
»Zdaj je idealni čas za počitnice v Sloveniji.«
»Sezona, ki bi bila morebiti lahko celo slabša od lanske, bi pomenila katastrofo za slovenski turizem.«
»Ostati moramo pri dejstvu, da bomo letos, mogoče pa tudi v naslednjih letih, čim več dopustovali doma, in se zavedati, da bo Slovenija turistična država, če bo turizem povsod, ne samo v Ljubljani, Portorožu, Bledu, Kranjski Gori in Bohinju.«
»V poldrugem letu boja s korono je turistični sektor pri nas doživel hude udarce. Med pandemijo se je pri prihodih zmanjšal za 61 odstotkov, pri prenočitvah pa za 55 odstotkov. A krivulja se je že obrnila, pri nas in v tujini.«
»Čudovita, neokrnjena narava, ki nudi vse možnosti za vključujoče in trajnostno naravnane turistične produkte in storitve.«
»Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev.«
»Medtem se v Sloveniji marsikdo ukvarja s tem, ali bo obdržal zaposlene, ali bo jutri še imel službo.«
»Pri zagotavljanju turističnega obiska tujih gostov je ključno vzdrževati konkurenčnost Slovenije v primerjavi z drugimi državami; ugotavljamo, da so pogoji za prehajanje meja v sosednjih državah enostavnejši.«
»Zavod Dobrote Dolenjske je v sodelovanju z etnologom doktorjem Janezom Bogatajem, izdelal tudi prvi regionalni kulinarični zemljevid v Sloveniji – Okusi Dolenjske.«
»Opažamo, da je servis šibka točka. Morajo natakarji gostu znati predstaviti vse, kar Slovenija ponuja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju